10/30/2016

sayre ako.....

king nagkatiguwang na kita
daghan na kitag malimtan

apan usahay mawala ang
kahadlok nganong mahinumduman
ko man ang kalimot

bisag wala ko na nahinumduman
kon unsa kadto o asa ba  kaha
apan ania nadumduman ko lang
gihapon nga kini nakalimtan ko

asa ko kaha nabutang kadtong
akong kwartang gitipigan?
kadtong saging nga hapit na
mahinog sa pinutlang punoan?
asa kaha nako nabilin ang 
yabe sa lawak natong duha?
ang akong medyas? asa na man
ang itom kong sapatos?

ang dili nako makalimtan mao
ang akong paghikalimot sa yabe
diha sa imong kasingkasing
dugay na nakong pinangita niini
dili na ako makasulod diha kanimo

apan salamat, salamat sa pag-abri
mo sa pultahn, busa ania ako,
limtanon gihapon nga misulod diha
sa imong kaayo, sa imong pagsabot

daghan pa akog malimtan, 
sayre lang ako kon kinahanglan.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?