4/07/2009

ang paliko-liko nga dalan


tinood makita diri sa ubos ang balay nimong gamay
didto sa tumoy sa bungtod

abi nako og duol ra og busa mikatkat ko paingon didto
dire-diretso og nag-abot baya ang akong suwang og tuhod

nianang pagkahabog sa maong bungtod og ikaw nga nag-paabot
nagkatawa sa maong pagsulay sa pagtagbo kanimo

dili diay malalim ang pagtungas
karon nakasabot na ako nianang pagsaka nga liko-liko

subay sa kilid libot libot sa maong bungtod og sa walay
kahago pag-ayo miabot ra ako didto og nakighinabi kanimo

sama usab kana sa akong pag-ila-ila kanimo
dili mahimo ang panaghinabi nga dire-diretso

nindot ang liko-liko ang pasaring-saring una
pahulay sa tungas, palami una sa mga sugilanon

dili ko una ilhon kon kinsa ka og si kinsa ako
maghisgot una kita sa mga bulak og mga panganod

ato unang aninagon ang kahayag diha sa nagpahipi nga kangitngit
ato unang tan-awon ang mga sidsid sa panapton ayha na dayon ang tapakonon.