4/08/2009

kita nga ilang gipatoo


kita nga ilang gipatoo

nga ang yawa dali rang
makita
kay kini adunay taas nga
ikog og hait
kaayo nga sungay
og kini baho
og dunay kwaknit
ng pako
og maot og kini siya
makahadlok
kay mobugwak og
kalayo
og gadala og
bangkaw nga
tulo'y sima


kita nga ilang gipatoo

nga ang anghel adunay pako
nga ang balahibo puti
sama sa usa ka
salampati og ang iyang
nawong haskang
kagwapo kay kini
siya maamo
og kini siya kusog kaayong
molupad og andam
nga manalipod og
motabang kanato

og kita usab mitoo
ambot sa tumang kasayon kitang
tanang gayod dayong mitoo

apan kon imong sutaon gayod
lisod baya tuhuan nga ang yawa
maayo usab nga magtakuban
nga magpakaanghel

nga ako pananglitan wala pa
gayod sugod makakita anang anghel
og yawa apan aduna na ako'y
gitawag nga yawa
gitawag nga anghel

nianang ako masuko og masilag og mahiubos
nianang ako mahigugma og malamian nga mora akog gibayaw sa kapanganoran
nga mora akog nabanhaw

niadtong ako nalipay og nahikatulog og nagdamgo
nga nakita nako dili lamang ang anghel
apil na ang nawong sa Diyos.

kita nga ilang gipatoo
mitoo dayon, dili tungod kay aduna kita'y nakita
kon dili
aduna kita'y gibati

nga gikan sa kangitngit miambak kita
lakang sa usa ka dakong bung-aw sa pagduda
miambak kita sa panganod
wala na kita'y nakita

kita nga gipatoo, mitoo lang gayod dayon, bisan og wala
kita'y nakita

sakto ka, anaa lang diha ang pagsalig.