4/06/2009

panamilit sa usa ka tigulang na nga rebelde kaniadto


sa una sa akong kabatan-on
sa nag-eskwela pa ako sa kolehiyo

kon aduna ako'y makita nga sayop
dili gayod nako katulgan
kay ako gayod nga korehian


panahon kadto sa idealismo

ang pagtug-an sa tinood
og ang pag-usob sa angay gayod nga usbon


miabot gayod ang panahon
sa pagsaka sa mga bungtod

og pagtago sa mga kabukiran
aron lang makuha ang saktong kausaban

anaa didto ang pagsupak
og ang pagsukol


miabot ang pagkahinog og ang pagkaluya
ang kalayo sa akong dughan napalong na
og ang tanang gusto na nga mopasilong
motidlom
og magpuyo na lang nga malinawon

og mismo sa sulod sa atong panimalay

makita na usab nato
ang mga sayop nga angay usbon

apan miabot na ang panahon sa katapol

og nabuntog kita nianang pagpasagad na lamang

gipasagdan ko na ikaw
bisag unsay imong buhaton

og dili na ako mangilabot
pa

moingon ka nga kini ang mahitabo
tungod kay wala na kanako ang gahom


sa ginaingon ko gipasagdan ko na ang mga umaabot
og ang mamahawa


mokatawa ka nga naghawid sa gapos og sa timbangan

samtang ako naglingkod sa akong bangko
mipatong sa akong tiil sa lamesa
og mipiyong sa akong mga mata


kuhaa ang tanan kanako
kay andam na ako sa usa ka pagpanaw

magpahilayo ako kaninyong tanan


maayo unta og duyugan na kamo sa maayong kapalaran