4/05/2009

sa dihang miabot na ang kahayag sa kabuntagon


sa dihang miabot na ang kahayag sa kabuntagon
naulaw baya ang kangitngit og kini mipahawa
daghan ang nahibilin nga sugilanon
apan wala na kini gipamati sa mga dunggan sa kahayag

ang kayayag nagdala usab sa iyang mga gasa
ang awit sa mga kalanggaman
ang taghoy sa mga kakahoyan
ang mga sitsit sa mga balod sa dagat

anaa ang mga agik-ik sa mga batang

nagdakpanay sa daplin sa baybayon
anaa ang mga hunghong sa naghinigugmaay
anaa ang serbato sa barko nga miabot sa pantalan

anaa ang haguros sa eroplano nga milupad padulong sa langit

naglingkod ako silong sa punoan sa pitogo
nagharayharay sa kabugnaw sa hangin gikan sa baybayon
gituman ko lang ang saad sa akong kaugalingon
nga hikalimtan ko na ikaw og ang tanan bahin kanato

unyang hapon mobanos na usab ang kangitngit
dalhon niya ang mga bulok sa pagsalop sa adlaw

mangahilom ang mga kakahoyan og kalanggaman

mawala ang mga asul nga panganod
og ang mga agik-ik sa mga bata nga nagtampisaw

sa daplin sa baybayon
motapig na diha sa ilang paghinanok

sa katulugon
duyugan ko ang salumsom,
ipiyong ko ang akong mga mata

og tagboon ko ang akong mga damgo
og didto sa usa ka hinanok


maningkamot ako nga mabuhing malipayon nga mag-inosara

dili ikaw alang kanako, og dili ako mamugos nga morag bata.