4/05/2009

tungod kay naghandom og Tanduay


kagahapon didto mi sa beach sa Olingan sa usa ka imbitasyon birthday man god sa akong pag-umangkon
tua didto si Manong Boy ang among silingan
nga
maestro sa bungsod
og tua
usab si Manang Gloria nga iyang asawa
nga
negosyante og bugas

nagsugod ang mga sugilanon
kabahin sa panag-away sa
pagbahinbahin sa katigayonan
sa mga ginikanan nga nangamatay na

ang akong manghod nga si Dodong Awo

wala na magtingganay sa akong magulang
nga si Betty
kabahin lagi sa abot sa basakan


og kining among mga silingan
nagtoo
nga natawo ako karong buntaga lang

nagsugod ang sugnod nianang ulog-ulog
nga morag dili ako masayod


mihirit si Manong Boy
nga ako swerte
nga nahimong abogado
kay gigasahan sa kaabtik sa hunahuna
sa Ginoo


nga ako labaw nga giswerte sa akong napangasawa
nga hilabihang datoa

nga ako ambongan
og adunahan

nga ako ligdong
nga ako buotan

nga ako manggiloy-on
nga ako
hilomon
nga ako na kuno ang mamahimong
sunod
nga mayor dinhing lungsora


nagpaabot ako nga mahuman siya
kay si Manang Gloria morag mohirit pa

apan akong gihimong mubo ang estorya

"Palit dugang og Tanduay pulo ka par"
alang kang Manong Boy og Manang Gloria
nga karon haskang huboga na baya

og dayon nakog lakaw pauli sa amoa.

Usahay ang ulog-ulog atong pauyonan
dayon atong tugbangan nianang pagbiya,
tubag sa ilang mga sala.