4/04/2009

ang nahibilin


dungan kitang miabot dinhi
apan ako na lang ang nahibilin

sama sa mga tamsi kamong tanan
nagdungan og pagpanglupad
mora bag nagsabot nga inyo akong
biyaan og sa unsang katarungan

hangtod karon ako wala gayod masayod.

sa daplin sa baybayon hubo ang akong
mga tiil nga nagpabilin sa akong mga tunob
sa puti nga balas og ang mga dila sa balod
nagsunod aron kining tanan mapapas

nagpadayon ako sa akong lakaw og wala
maghuna nianang pagpahulay

sa unahan adunay mga anino nga buot
usab nga papason sa pag-abot sa kabuntagon

mibiya ang tanan kanako og ang hangin miawit
og ang mga bato sa kiliran sa pangpang mitutok kanako

wala ako'y laing kasugiran sa akong mga sugilanon
ang mga kahoy nakigsandurot sa mga panganod
ang mga suba nakigsabot nga makigkita sa dagat
sa baba sa mga bukana og ako karon ang nahibilin

sa kataposan gisuginlan ko ang akong kasingkasing
sa nahitabo kanako og ang akong dunggan namati

usa ako ka bulan nga karon nanag-iya na sa akong
kaugalingong kahayag

dili mo na ako mapalong og dili na ako motingog.