4/04/2009

sa atong mga mata kita mag-ila


daghan kitang ania dinhi
nagpuyo sa lain laing lawas

nga usahay wala nato mahimong panimalay

og ang atong
pagpuyo
dili mabati
nga harohay,

gibati ko ang kalooy
sa akong nakit-an
og nahikapan
og
gusto nakong ihatag unta kaniya

ang angay
kaniya
ang iyang katahom

ang iyang mga pilok nga morag mga balod sa dagat
nga nagmalinawon


gusto nakong ihatag kaniya ang mga katarungan
nga ako dili angayan
nga
magpabilin diha kaniya

gusto nakong biyaan
ang akong gipuy-an
aron masulod diha ang
mas makapalambo kaniya

apan lisod sabton

ang atong kahimtang

usa ka lawas lamang

apan morag daghan
kaayong mga tingog
mga hunahuna usahay

nga dili magtukma

nga mora ba'g

ako dili
ako
nga nakigsandurot
kanako,

naglakaw kong nag-inosara
nangita usab kaninyo

nagtinan-away ta
gustong makighawid
sa atong mga kamot
og
maggakos
isip mga igsoon


apan lahi ang atong gibuhat

nagtagbo lang kita
miando ka og miando usab ako


og dayon nato'g lakaw
paingon
sa managlahing dalan

ako diri, ikaw diha,
adunay kahilom
wala ang pag-undang

adunay nagtakbo

apan wala ang pakighinabi

migakos ako sa akong asawa
sa mga kamingaw sa akong kagabhion
aduna ako'y nahinumduman
gusto nako untang isulti

apan hapit na mahuman ang tanan
gamay na lang ang daganon sa mga takna
misalop na ang adlaw
og wala nay kapuslanan ang mga pulong

miabot ang mga kabuntagon
apan wala na nako higugmaa ang iyang kahayag