10/08/2013

ang akong baso ug ilimnon

ang bino sud sa baso
adunay awit nga tinagoan
busa ako kining
gitupad sa akong dunggan

pagkaanindot
giyubit niya ang imong
ngalan

gipiyong ko ang akong
mga mata
gisubay ko ang
mapa sa kahumot
didtong
dapita

giablihan ko ang akong
baba ug
gitungab ko ang iyang
mga saad

gidaghan ko pa
hangtod nga ako
nahubog

misayaw, mikatawa
misulti sa kadaghanan
nga pagkaanindot diay
kining akong kalibotan

pagkaugma
gipangutana ko kamong
tanan
kon nakita ba ninyo ang
akong nakita
kon nadungog ba ninyo
ang akong nadungog
kon nasimhot ba ninyo
ang akong nahanggab

walay bisan usa ka ninyo
ang mitingog

ako kini, ug kamo usab
kamo

usa lang ang basong
akong giimnan
ug dili ko kini buk-on

wala kamo'y kaisog
sa pagtungab sa akong
kanunay nga pagaimnon

No comments :

Post a Comment

Lami ba?