10/28/2013

si Antonio

mahimong tuhuan ko ikaw nga undangan ko na ang pagtagik ug mga balak
kabahin sa gugma ug
(ahh di gyod ka kuno ganahan)
kaulag, pirmi ko nimong ginganglag bigatlon,
kuragan,
(morag gikan ni nimo) palautog,

karong buntaga nahinumduman ko unta kadtong nanglakaw mi sa akong bag-on naila-ila
dapit sa junquera,
gahiwaray mig kamot, wa mi gadali, gainom-inom pa mig san mig lite sa kilid sa
Pension house, disir mi misulod ug didto nagpalabay sa kabugnaw
sa kagabhion,
apan, giputol ko kining maong sugilanon nga ug ikaw pa
dili na angayan nga ipanugilon

busa karon, mitindog ko, mibalhin ug lingkod sa likod sa among balay
diin makita ko ang balay sa among silingan
(kay habog man lagi ang among balay ug usa ka undana)
nga dugay ng panahon nga wa magmalipayon
kay gibiyaan na lagi ug asawa kay ang baba pagkawitwitan
labaw pas babayeng nalapsan

sa ilang away, nadungog pa gani nako:  

kaligo pod didto oi,
nanimaho ka nang kanding,

di ko ganahang maligo, kon ganahan kag bag-ong ligo, pahawa dinhi
ug pangita og bag-ong ligo

ug intawon namutos ang asawa
balik sa balay sa iyang mama didto
sa ilaha

karon nakita ko si Antonio nga naglung-ag sa iyang kusina
nag-aso, morag nangamoyo sa langit nga unta mobalik na ang iyang
batan-ong asawa

morag nalooy ko gamay
sa usa ka tawong
gilayasa'g kalipay

sa laing bahin, naglibog ko kon unsa kanang morag mga dahon nga
nagpasad sa among sin nga atop,
 duol sa balay ni antonio,
akong gipunit,

susko! pagkadaghan sa gamit na nga mga
condom
ginoo ko!

pwerte gyod nis antonio,
 human ug pangulag
ang iyang mga basura sa among atop
man manglupad.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?