4/08/2009

ang wala nako masabti hangtod karon

kabahin ni Kristo. daghan pa gihapon ako og
wala masabti,

kinsa ba siya sa gamay pa siya nga bata,
kinsa ba ang iyang kadula,
unsa ba ang ilang dula
asa ba siya nagdula?

sa iyang pagka-ulitawo na
asa ba siya niadtong panahona?
kinsa ba ang iyang uyab?
nanguyab ba pod kaha siya?

aduna ba usab siya'y gibati sa pag-usob
sa iyang lawas? aduna ba usab siya'y kaibog
sa mga babaye? (o kaha ba sa mga lalaki?)

ayaw kabalaka, pangutana ra gani ning ako.
ayaw kasuko, balaan lagi gayod siya.

basin baya og ato lang kining mga huna-huna
apan kon tinood gayod siya nga tawo, nan

basin baya og sama kanako, aduna usab ako'y
mga balatian, nga kon imo akong pangutan-on

tungod kay ako usab kining pangkaugalingon lamang
(privacy ba) dili ko gayod usab kini isugilon kanimo.

labi na nga dili ako Diyos. Tawo lang ako og sama
kanimo, aduna ako'y katungod sa pagtago sa angay

lang gayod kanako.

O! nganong nagmug-ot man ka diha?