2/24/2017

wala na kanako ang gugma

wala na kanako ang gugma
sultihan ko unta ikaw nako kabahin niini

apan daghan ka pa man ug lutoon sa imong
dako nga kusina
unya kusog pa ang kalayo nga dili nimo
kabiyaan
samtang nagbukal ang ininit nga tubig
diha sa takuri unya mitaghoy kini sa tumang
kalisang
diha sa pag-awas paingon sa salog sa
lamesa diin ang ok-ok mitago ug nanambo aron
kaha lantawon ang bag-ong
panghitabo tali kanato

wala na kanako ang gugma
hagbay ra akong gibiyaan niini

ang akong tinan-awan sa kalibotan
kawanangan

usa ako ka blanko nga papel nga
mapunit ni bisan kinsa nga sulatan nila ug
bisag-unsa nga inig ka sayop o inig kapuno sa
bisan unsa
mahimo na usab nilang ilabay bisan
asa.

oo, wala na kanako ang gugma
bisan kanus-a bisan asa
kon imo akong hikapon wala nimo ako
mahikap
kon imo akong hagkan ang akong mga ngabil
wala makaila kanimo
kon imo akong gakson ang akong  mga kamot
ug mga bukton
morag mga dahon lamang nga
dili na madutlan sa hangin sa kahayag sa kainit

wala na kanako ang gugma
sultihan ko na ikaw bahin niini
wala na ako sa akong kaugalingon
wala na ako dinhi
wala na usab ako didto

No comments :

Post a Comment

Lami ba?