1/29/2017

...pait-pait gamay......

samtang sayo pa dawata
ayaw iwakli ang akong giingon nimo
kaniadto pa

miari ka diri nga ikaw ra
ako sab
mobiya ka dinhi nga ikaw ra
usab
ako sab

miabot ka nga nag-inosara
nangutana ko ana pa bay pamahaw
anaa pa

nakapangutana ko 
asa na ba ang imong lima ka mga anak?

itom ang imong sanina 
ang kwentas nga perlas anaa sa imong liog
dili kaayo hinog ang imong pahiyom
saktog tina ang imong buhok
nga bag-ong pinutlan

anaa ang piniritong itlog nga nahibilin
ang duha ka pan de sal
gihaon ang init nga kape
nga dili na pabutangan ug asukar

dili ba ikaw man ang nagsulti nga
kon mas daghan ug anak mas makalipay?
nga sili magpabilin aron mag-atiman kanimo?
asa na ba si bobong? si merian?
wala na sila

hilom ang kabuntagon dinhing
dapita
morag patay ang kalipay unya
lubnganan ang abtanan sa
kasakit

gipakita ko kanimo ang akong kinabuhi
diha sa pag-abri sa bentana ug pultahan
diha sa paglingkod dapit sa veranda
dayog lantaw sa mga kahoy ug mga panganod
samtang hinay kaayong gihikop ang kape
nga mas lami kon kini pait-pait gamay
kay morag kasakaon na kita kon kini
butangan ug daghang kamay.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?