1/15/2017

sabat

kon mahimo
likayan ko ang sakit nga mga sugilanon

unta nasayod ka nga
talandogon usab ang atong kahimtang karon

daghang kasamok
daghang nangutana kon kinsay sunod
daghang naglibog ngano
unsa ba ang tinood nga hinungdan

baga kaayo ang  miuyon
sa atong talandogon nga kahimtang
busa kon mosugilon ka kabahin niini
ihunghong mo lang
kay hadlok ka kon dunay dili ingon nato
nga makadungog niini

talandogon usab ang akong kahimtang karon
kon basahon ko ang subo nga laing mga panghitabo basin ug dalhon ako 
paingon sa 
pondido nga lugar
wala ang kahayag
ngiob ang mga tubag
sa mga pangutanang
itom pas
alkitran

sabta nga ang akong pamation
akong pilion
ang akong ilitok akong salaon
ang akong iluwa
akong balikan ug tulon

dili ko na mawilik ang akong
sip-on kilid sa bongbong
dili ko na kini masikma
basin ug dunay dili ingon nato nga
makadungog niini


kon mahimo pagngon ko una ang musika nga
masulub-on
dili karon ang panahon sa pagtuon
kon unsa ang buhaton

kaganiha galubong kami sa usa ka higala
nga gipatay dapit sa tulay nga gilabay sa suba
nga gianod paingon sa bukana
nga gikulinitan sa mga kasag ug mga karpa
nga ingon mo paborito nimong mga putahi
diha sa lamesa sa imong panihapon karong gabhiona.

ang mga panghitabo usa ka kadena
konektado ang tanan
walay putol
dili ka makaingon nga wala ako didto
nga wala akoy labot

ang kapobrehon usahay dili mo na mabati
tungod sa natamtaman mong kahayahay karon
dili mo mabati ang kahapdos sa dakong hanig diha
sa imong dughan
sa kasakit sa uban nga dili mo na gani gustong
mahinumduman

ang kamatayon sa laing tawo usa lamang ka numero nga nagsigig sibog 
ikaw mosabat, manapat sa tapos.

kon ikaw na kaha ang patyon o mamatay?
dali dali nimog pangulipi, "ayg hisgot ana,
ipalayo kana"

unya na nato hisgotan ang kasakit
kon moabot na kini
samtang ginantang, maglipay ta karon
samtang may kinabuhi pa.

ah ang imong kamatayon, nag-ung-ong na
gihadla ka na sa imong kapalaran dayon mog
ingon, "simbako! kon gusto ka, ikaw ra"


dili maseguro, dili gayod, karon ania kami
misabat kanimo.





No comments :

Post a Comment

Lami ba?