1/21/2017

pakighimamat sa lawak ug sa kaugalingon samtang gibisitahan sa mga kalag sa kaliwat

sa dihang ikaw 
na lang sa imong lawak
tungod lagi
kay namahawa na man
sila
adunay nangabot nga 
laing tulo ka mga
persona
morag tulo ka panahon
o hugna sa imong
kinabuhi
kuyog nila ang puting
kabayo
nga atua gahulat sa kilid
sa pultahan
unya miingon sila kanimo
"dali na, mangadto na kita"

"asa ba kita paingon?"

ayaw na ug pangutana
dali na
atua na sila nga mipahawa
nagpaabot na usab
kanimo

milantaw ka sa lawak
anaa ang laya nga buwak
ang nabuak nga plorera
ang bulingon nga karsones
ang botelya sa bino nga
wala nay sulod

"dili ako makakuyog
dili na kita maigo diha
sa likod sa kabayo"

naunsa ka ba?
panahon mo na kini nga
makabuhi ning lawak mo
nga rehas

dili ko makakuyog kaninyo
pasayloa
aduna pa akoy
lukaton nga patay
didto sa 
menteryo

naunsa ka na ba?
wala na ang mga patay
hagbay ra silang nabanhaw


buhi ako
dili ako sama kaninyo

giunsa mo pagkahibalo niini
nga ania ka man sa sulod
sa damgo?

gihigugma ko pa
gihapon siya
bisag wala gayod niya
ako higugmaa.

pagkabuang mo
pagkawala nimoy puangod
sa imong kaugalingon

pasayloa 
kining buhi nga buang
gaatiman
sa kasakit sa iyang dughan.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?