4/14/2021

maot nga damgo

 ang akong kalipay

sa pipila ka adlaw

nagsalig nimo

gipangita ka nako


sa pipila ka adlaw

gibati nako ang kakapoy

sagol kapungot 

dili nimo kondili nako


ngano ba nga ang 

akong kalipay magdepende

man nimo? 

ug nganong sa imong nawong

bisan kanus-a wala ka man

nalipay kanako?


mora kog gakuha ug dakong

bato nga gipakong nako sa

akong ulo

dili na kini kalipay kon 

dili kasakit busa


ako na kining giundangan

ug sukad kaniadto wala na

ako naghandom nimo


matun-an ko gihapon kining

tanan, malabyan ko ra gihapon

kining akong agianan


pagkasagbot sa akong palibot

pagkadako sa dag-om sa akong

langit


nagpakahilom ako unya sa

hinay hinay gibuhian ko ang

imong bugnaw nga kamot

gitangtang ko ang imong bukton

dayon nakog pasalamat

dayon nakog biya nimo samtang

nahikatulog ka pa sa atong

higdaanan


pagkamaot sa akong damgo

gibuhian ko ang halas nga

milikos sa akong kamot

human na kini nakapaak

sa akong tudlo.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?