4/03/2021

unta

 lahi ang akong 

damgo

gisugid ko kanimo

gani

nagpasalamat ako

sa Ginoo 

sa dihang nakamata

ako

ug nakita nga dili

diay tinood ang

tanan

gihapohap mo ang

akong buhok

ug miingon ka nga

layo ra kaayo nga

mahitabo kadtong

imong damgo


lalom ang maong

damgo

daghang simbolismo

nga wala ko pa

natugkad

apan ako na kining

gibalewala sa pasalig

mo nga dili gayod

kadto mahitabo

tali kanato


miinom ako ug bugnaw

nga tubig

miginhawa ug lalom

sulod sa akong kasingkasing

anaa ang hunghong

nga kadto gayod

tinood


ug tungod sa kapait sa

kamatooran niini

migawas ako sa balay

gihaploy ang akong iro

gilingaw ang kaugalingon

ug ako usab miingon

dili gayod kadto tinood

dala sa panaghap nga gipalid

sa hangin


unta, unta, dili kadto

tinood......

No comments :

Post a Comment

Lami ba?