4/24/2021

PANAGBULAG SA DUHA KA AGIANAN

 Gikataw-anmo ang akong

hinapay

mibawos sab kos

imong kabuang gisumpayan

ug kaliwat


gituyoktuyok ko ang akong tudlo

sa akong alimpulo

gipakita mo ang imong pangag

lahi na ang akong nakita kanimo

morag dili na seguro kini

matabang


ang bahin kanato

hapit na nga giyagyag sa kurog

nga panahon

dunay itugyan dunay buhian

kinsa kaha ang ilaglag sa kapalaran?


walay baha nga mobalik pa sa suba

matod pa nimo

nanimaho kang aso sa sugnod nga basa

dili ko maantos ang  maong kahimtang

kusog ang aso

dili na ako kaginhawa 


sa langit ko ihangad ang mga sambingay

lantawon ko ang mga talimad-on

sa mga bitoon

giandam ko na ang akong kaugalingon

sa laing balay sa laing bungtod

pangitaon ko na ang lunsay nga hangin

nga alang lang gayod kanako....

No comments :

Post a Comment

Lami ba?