1/03/2016

ang pag-abot sa katigwangon

sa nagkaguwang na siya
nagkahinayhinay man hinoon og
nawala ang iyang mga pagtoo

apil na gani ang sa birhen maria
nga sa usa ka kaadlawon niana giundangan
na man niya ang pagdupa atubangas sa simbahan
diha sa iyang kusina samtang gitak-ang niya ang
inun-onan nga palotpot og sa dihang ako siyang
gipangutana kon ngano, mitubag siya nga siya
usab gikapon na pag-ayo

namasin ko nga nahitabo kini tungod kay ang
iyang mga pangadye wala man god tubaga sa
Diyos Amahan,sa Diyos nga Anak og gani...

( dili ko malitok, tungod kay hadlok usab ako
sa silot sa mga balaaan)

kon matiguwang diay ang tawo
matiguwang usab ang iyang mga pagtoo
(dili pod tanan matod pa sa akong silingan
diin ang iyang mga anak maayo na og
mga panginabuhian unya siya buhong sa ilang
mga gipadala nga salapi alang kaniya
bisan pa sa mabati niya nga kamingaw sa
iya na karong pag-inosara)

kabahin nako nahisama ako sa usa ka ice nga
nahilis sa ting-init unya maayong pagkatunaw
dayon gisuyop sa uga kaayong yuta sa tiilan
sa akong gitindogan

bisan gani ako nga usa na lamang ka hunahuna
nagduda ko asa na kaha akong dapita
sa dihang nahitabo na nga bisan ako diri nako
dili ko na usab makita

dili sa ingon nga ako nawagtang
sama sa usa ka bato nga gihulog sa lalom kaayong
dagat o dili ba kaha sa lalom kaayong suba nga
lubog unya kusog usa kaayo ang sulog maong
dili na maaninaw kon ang gihulgan mao ba usab
ang gipuy-an

sa nahitabo na kini wala na akoy gibati pa nga
kahiubos og kasuko
nga mora ba og ako usa na ka tipik sa uhaw nga
yuta unya dili na ako ang pagkaako kon dili
naapil na ako sa tanan

ning higayona balewala na ang kasakit, kalipay,
kasuko, kahiubos, wala na usab ang hagawha sa
mga pagmahay

malinawon sama sa mga bonbon nga gipuy-an
sa bonjoc sa ilalom sa among balay.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?