5/29/2015

balos lang

ingon ka Nay
mas maayo unta kon nagminyo
kog sama lamang sa akong 
kahimtang,

wa ko mitoo, kay lagi sa akong
pagbati
gugma man ang gipalabi,

human sa pipila ka tuig
nakaingon ko Nay
sakto ka,

kay ang bahandianon bisan
unsaon
mosabod gihapon diha sa lit-ag
sa ilang bahandi

apil na ang mga mabaw nga
sapa 
nga utok sa mga himantayon,
kay sa kanunay ako lang gihapon
ang naulawan

bisan pa og ang akong palad
napahak na
bisan pag ang akong bulsa
nasunog na

ako lang gihapon ang kabus
alang kanila
ako lang gihapon ang gihisgotan
gikan sa kabuntagon hangtod na
kana sa kaadlawon

dili diay makita ang bulak sa gugma
sa lasang
sa tungatunga sa tunukon nga 
dalan
sa baga nga kakugnan

karon Nay, napul-an na ako sa
pagsagang
mibaga ang akong kubal
nalig-on sab ang akong kabukugan
makamao na akong mosakay
ug mosipa sa mga nanghilabot
kanako

aduna na akoy akong baroto
og sa matag adlaw ako ang nagbuot sa 
kadak-on sa akong layag
sa kalig-on sa akong katig
unya kining akong panaw 
akong panaw kini

gisugdan ko paglitok ang pulong
sa mga mabiaybiayon
gitugpo ko kanila ang ilang
ngil-ad nga mga larawan

abi mo Nay, sa kadugay sa panahon
makat-on ra pod diay ang tawo


makamao na sab kong mobiaybiay
mohatag na usab ako sa listahan
sa mga dili angayan

ang mga matapobre Nay
ako sang giluba sa akong hait
nga salabotan

No comments :

Post a Comment

Lami ba?