11/11/2016

sa kataposan hikalimtan ra gihapon ang tanan

dugay na
man kadto, 
ibutang ta
wa ko kalimot
mahimong
duna koy pagdumot
human sa
hitabo, diin
nahug ako sa
kapakyas,
nag-ilaid
sa kalisog
nangayog 
gamayn panabang
kanimo nga
imo lang gitubag
nga 
dili ko tinood
nga ako usa
sa mga bakak
sa katilingban,

dugay na kaayo
kadto
gusto nakong
malimtan

paspas ang panahon

naghisgot si
nanay
nga aduna ray
panahon nga
magkita ang
luwag ug
kasili

dugay na kadto
wa kong kalimot

karon anaa ka
nagkiang
nagpalimos sa
dalan

naglibog ko
nganogn karon
mitabang man
ako kanimo

naglagot ko
sa akong kaugalingon
wa ko mitingog
dili ko tinggan ang
akong mga
binuhatan

sa laing bahin
nakaamgo ko
lahi ka lahi ko
unya ania
ikaw na ang
akong kaniadto
unya ako na
ang karon.

mihangad ko
sa langit
miluhod sa
yuta
nangaliya nga
unta
dasigon ako
sa pagtoo:

sa kataposan
hikalimtan ra
gihapon ang
tanan

No comments :

Post a Comment

Lami ba?