11/26/2016

ang pagtilaw sa dugo sa usa ka dila

si tatay kwadrado ug apapangig.
si lolo sab.

ako dili kapanghimakak ani.
nakasunod ko.

kwadrado sab ang akong 
apapangig.

kon masuko sila, morag ang
kalibotan nagplantsa ug habol

nga sundang. sakit sa dunggan
ang kanaas.

silang tanan, kon pangutan-on,
wa kaila ug balak.

o nakaila man ipaagi ang tubag
sa mga tanghaga.

"nia na pod ang bag-ong sastre
nga ginganlag tiago nga mikastigo
ni conchay!"

kanunayng hait ang sundang sa
kusina. Walay sakuban.

kaging ang mga tinap-an, asgad
ang inun-onang palotpot.

dili ko sama nila. Kon masuko ko
moadto kos sulod sa langob.

mamati ko sa pagkahulog sa
tulo sa tubig. Gisapopo nako

ang mga gamot sa kahoy. 
Ang awit sa tamboboan.

Ngitngit sa sulod labi na
sa layo. Nagsubay dinhing dapita
ang pula nga tubig.

dili ka motoo nga pula.
 Nangutana ka 
giunsa ba kini pagtan-aw sa
mata diha sa tumang kangitngit?


kon nasayod ka lamang
akong dila ang magtug-an kanako.

kamao kining motilaw sa kaasgad.
labi na ang dugo gikan sa utok.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?