3/13/2016

wala

sa panahon  nga gibuhat ko
kadto
init kaayo ang akong lawas

dili sa kaulag, sayop ka, kon dili
gihilantan ko

gikaon ako sa kamingaw, sakto
ka, gaaso ang akong mga kaguliyang

daghang syagit, apan walay
makadungog niini, sayop ka, ako ra

kining tanan, gani nawala man ako
sa dalan, unya bisan unsaon nakog

balik, di kong kabalit, sakto ka,
gimino ko, gibali nako ang akong

sapot, gilantaw nako ang kahayag
sa bulan, gabii na kadto, gibalik ko

lang ang akong pulong, wala koy
nasabtan pag-ayo, ingon ana kon

mawala kita, walay masabtan, apan
sa tumang kahadlok, maningkamot 

ang kaugalingon, nga mabalik ang
kaniadto, nga makit-an ang nawala,

hinoon, kon makabalit man ugaling,
unsa man dayon? sayop ako nianing

bahina, "unsa man dayon?" naa bay
mausob? sakto ka, wala.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?