9/05/2016

pagpili paghipos

adunay babaye nga miabot sa akong
panimalay

gabinbin sa iyang mga kasakit
nagpahungaw
nagpatambag
nagpakitabang 

unya ako namati pag-ayo
miyango
mitutok mihatag sa dugay
nga panahon 
aron siya malipay
mahupong
mogaan ang iyang pagbati
sa mga pasalig nga
pagtabang

(wala gani siya mangutana
kon ako malipayon ba usab
kon ako naunsa na
sa dugay niyang pagpahungaw
diri kanako

wala na gani niya lantawa ang
akong dunggan
kon kini gipuy-an na ba
sa kato
kon ang akong utok nasudlan
na ba usab
ug mga bakukang?)

(sud sa akong kasingkasing
anaa ang pagmaya
anaa ang pakigsandurot sa usa
ka nagsubo,

aron usab ako malipay kaniya
sayon ra

gipalapos ko ang tanan sa pikas
dunggan
unya sa wala na siya

gitiwas ko ang pagtusnob sa
nilung-ag nga saging didto sa
mawos na kaayong ginamos nga
tuloy

gisala nako ang akong hunahuna
gibahin
akong gikuha ang ako
akong gilabay ang para kaniya

ang makalipay kanako
akong gihipos)

No comments :

Post a Comment

Lami ba?