9/19/2016

buhok sa agtang....

gusto unta nakong ipaabot kanimo ang balita sa iyang kamatayon.
tinood.

apan dugay ra man nakong gi-delete ang imong numero diri sa akong 
listahan. Tinood.

sahay kamao kong mopapa sa gitan-aw nakong sayop. Sayop kadtong
nagpailob lamang ako kanimo.

sayop kadtong akong gipasagdan nga nagsuot kag takuban unya misakay
sakay lang pod ko sa imong buslot nga sakayan.

sayop kadtong gipauyonan ka nakong nagkalo bisag naa na kita sulod sa
balay. Tinood na.

sayop ang akong pakigsandurot kanimo. Pila na ba ka higayon nga ikaw ang
siging sakto? Tinood gayod kana.

Busa, wala koy pagbasol nga akong gipapa ang akong larawan tupad nimo.
Pila ka higayon nga sigi mong gikumot ang akong papel de hapon? kadtong puti.

Namatay na siya, Sayod ako nga ikasubo mo kini. Sayod ko nga bation mo ang
kahadlok kay basin ikaw na usab ang sunod nga padawaton sa tatam ni 

Kamatayon. Tinood na. Ako na lang usa. Unya naglibog baya pod ko nganong
nagmalipayon na man hinoon Ako.

Mao kana ang tinood. Isipa na lang nga sa wala nimo pagkahibalo niini, buhi pa
gihapon siya.

Kay kadtong wala na nato hisayri, magpabilin mang buhi gihapon diha sa atong
paghikalimot.

Hangtod nga mokalit og abot ang ulan, unya ang imong alimpulos bation ug kahadlok,
dayon ang imong buhok sa agtang, mokurog.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?