7/31/2016

ang wala pagbuhat sa angayang buhaton

karong adlawa
gibuhat ko ang dili ko
unta angayan nga 
buhaton

imbis mananom ako
giani ko man hinoon

imbis mobasa ako ania
nagsulat man hinoon

imbis magpakahilom
atua haskang kisawa

imbis mamasol atua
misalom

ang angayang buhaton
nagyaka
gikapoy ug pinaabot
gisapot

ang libro nanira man ugaling
apan nagpakita
sa iyang dunggan
aron unta mabantayan
o aron ba ako
maymayan

karong adlaw sa  dili pagbuhat
sa angayang buhaton
ako lamang gipakita kanila nga
ako ang hari sa akong kaugalingon
ako ang magbuot
kon unsa ang buhaton

gisupakan ko ang akong pamalaod
gigun-ub nako ang akong balaybalay
gilugdan ko ang akong mga mata
gikumot nako ang akong kasingkasing

ambot nganong karong adlawa
nakaingon man ako nga ako nalipay...

No comments :

Post a Comment

Lami ba?