7/30/2016

lima ka kalipay

sa tinood lang
human sa kadugayon nakong pagpalayo
(kay lagi sumo man usab nga sa tibook nakong
kinabuhi mag-ayag ako sa mga adlaw diri lamang
sa akong duha ka palad sa samang lugar diin ako
natawo ug gani diin man usab seguro ako mamatay)

inig kanaog nako gikan sa eroplano lakaw dali gawas
sa airport sakay paspas sa sakyanan nga mohatod nako
sa balay mga kinse kilometro gikan sa syudad hangtod
na sa habog nga labat sulod sa gate nga puthaw dayog
sulod sa nataran--

sa tinood lang ang mga malipayon kaayong mag-ambak
ambak, magdagandagan sa kahimaya sa akong pag-abot
mao ra gyod silang pretty, si boggie, si bonnie, si sammy ug
si verna,

oo,nindot nga talan-awon 
ako ug ang akong lima ka iro nga samtang wala ako
gipakaon sa akong silingan,

akong mga suod nga kalipay, unya abtik sab kong
panira dayon sa gate sa balay kay basin ug makagawas
unya makapaak na usab kining mga 
iro nga buluyagon....

No comments :

Post a Comment

Lami ba?