7/30/2016

alang sa akong secret admirer

bisag dili nako siya makita
sulod sa iyang kotse nga heavily tinted
sayod ko nga siya naglantaw kanako samtang 
milabay ko sa iyang atubangan

sayod ko nga iya kong gihingut-an gikan sa
tumoy sa akong buhok hangtod na sa kinatumyan sa akong kiting

(kon isda man ugaling siya mahimong sumbalikan ko siya
himbisan sab nako siya
 hangtod nga mawala ang iyang kisikisi)

dili ko ikahadlok ni ikalisang ang iyang sigi na nga gibuhat kanako.
kay kahibalo kos iyang patyanan

tungaw nga ania  naghatag kanunay ug katol
sa akong itlog

unta kon magpaila lang siya kanako hatagan ko gayod unta siyag
kalisang sa pagtangtang niini

mahuwasan kos kakatol
samtang siya makatabok na usab sa pikas labat diin ang mga mata dili
na libat.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?