7/02/2016

ako ug ako lamang.

angayan unta ako nga masina sa nahitabo kanimo.
dugay  ang mga katuigan nga wala na kita magkita.
karon mora kag punoan sa mangga nga durong pamunga.
kon hanginon ka man ugaling ang mga hinog diha kanimo ang mangahulog.
ang mga bata nag-ilog sa kalipay kay ang ilang mga dughan puno man.

apan wala ako masina kay daghan baya usab akog grasya nga nadawat gikan Kaniya.
ang kahayag, ang ulan, ang mga panganod, ang dagat, ang mga lapyahan.
ang mga atabay, ang suba, ang bukana. 
ang mga sapa nga gilangoyan sa mga isda.
ang mga kalubian nga nanghitik usab sa bunga.
ang basakan nga gibug-atan sa ilang mga anihonon.

lahi ang atong mga agianan.
ania ako sa wala, misutoy ka ngadto sa too.
mas malipayon ako sa akong kasagbotan.
sa akong mga sanggotan. 
ako ug ako lamang.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?