12/30/2015

forever

gibalik ko ang 
pangutana
kinsa ba kahay
ganahag
balak? 

gamay ra
seguro bisan gani
ako dili maapil

tigsulat lang ko
dili sab ko kaayo ganahan
mobasa

basin ikaw
apan dili gihapon ko kaseguro ana

kinsa bay ganahan
anang mga dili klaro
kanang palihay
dayon pataghap

talagsaon ka
kon ganahan ka mobasa
dayon ganahan mosulat

saludo ko nimo

kay kasagaran wala gayoy
gana sa balak
og kadtong tighimog balak
ila na lang sabton
bisag dili masabot

asawa, igsoon, ig-agaw
klasmet,
o amigo, sabton lang
yangoon dili sa mga
hanap

apan sahay:
di ba ganahan kang molingkod
sa bolebard
lantaw sa nagkahanap nga adlaw
piktyuran pa man gani nimo

di ba ganahan kas ngabil
sa imong uyab
pati gani ang iyang laway
tam-isan ka man?

di ba bation mo ang paglupad
lupad sa imong kalag
nga mora kag gibayaw sa langit
human
sa pagsandurot sa inyong
duha ka dughan


kon sutaon: mga balak na
maong

dili tinood nga ang tawo
dili ganahan og balak

unya pagkagabii sa dihang
ikaw na lang usa
gisugdan mog sulat ang
kalipay

aw, di ba god
balak na usab ang imong gisulat?

mas maayo gani ka kay
lamian ang imong gibalak
gisulat
gibalikbalikan og 
handuraw
diha sa bentana sa imong
kalag

kon basahon mo ang akong
nasulat

kasagaran pait pas paleya
kasagaran haw-ang pas pugaran nga
gilayasan na sa inaan kuyog sa iyang
mga piso

kasagaran
kon dili aslom 
asgad
og kon dili asgad
lad-ang

sahay moingon ko
labi na kon balikan nakog basa

way lami, apan pasayloa kay nahisulat
na man
di na sab nako usbon
o papaon

kay mao man god kana ang tinood
unya para kanako
ang tinood

forever.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?