12/28/2015

mga panghayhay....

aduna kitay mga
tulubagon
sa gawas anaa
naglinya ang atong mga
sulbahonon

kon nagsulat man ako
tungod kana kay nangita ako
og tambal sa labad sa 
akong ulo
sa gangotnogt kong
batikolon

unta masabtan mo nga ako
wala na maglantaw pa sa mga bitoon
sa pipila ka kagabhion

wala na nako tuhoi ang pasalig
sa bulan
ang mga dayandayan sa iyang
kahayag
ako na nga gisalikway

ambot naunsa na ba ang akong
mga tinuhuan 
nganong gidudahan ko naman
ang tanan

dugay nakong gitutukan ang
imong mga mata
ang mga bentana sa imong
kalag

anaa pa kahay magsulti kanako
sa matood?
sa pipila ka tuig nadam-ag ako
sa mga pasalig
sa pulong sa buhat

mibangon man ugaling ako
apan pagkadaghan gayod sa akong
mga pangos

kagabii nagtindog kos kilid sa pultahan
sa may beranda sa balay
gihawiran ko ang rehas sa pasilyo
giduko nako ang akong ulo
gipiyong ko ang akong mga mata

nahapdosan ang yuta sa kaasgad
sa akong mga luha
nalaya ang buwak nga gihagkan
sa aninipot
ang mga wati nangamatay sa tumang
kahilom

No comments :

Post a Comment

Lami ba?