12/30/2015

 1

sa dihang 
ako ang nanamin
wa ka
mitingog

gahilom hilom sab
kos akong nakita

ang tigulang 
ang mga kum-ot
ang pangag
ang giuban nga
bungot nga
wala nay 
pul-ong

gitago ko sa
akong kasingkasing
ang kalaksot
dili na kinahanglan pang
ipanugilon ang imong
nakita og ang
imong nahibaw-an nang
daan

2

sa dihang ikaw na ang
nanamin
sa akong mga mata
nakita mo usab ang
ngil-ad
ang maot ang
salawayon

gisulti ko kini kanimo
og hangtod karon
wala na gayod ako nimo
tinggi

3

nganong lantugian pa kaha
nato ang
atong panagsama
nganong ikaulaw pa man
kini?

nganong dili ka pa man kadawat
sa atong gidangatan?
kon ako ang matood pwes
ikaw ang bakak
nga ako pa  gihapong gipangga

mabuak ang tanan kanako
kon ikaw sama kanako mahimong
usa ka tinood
pasagdi nga ang kahilom mao
ang mouli kanato
sa atong pagpanamin
 


No comments :

Post a Comment

Lami ba?