12/19/2015

yawyaw sa sayong kabuntagon samtang milabay si onyok sa ginagmayng dalang ulan

abi mo
malipayon ko
dili sa panghambog
kanunay kong malipayon
sa akong kinabuhi

aw noon naay panahon
nga naa ang kahaw-ang
apan kadyot lang kay abi mo
makamao na kong
moputol ug kahaw-ang

gitun-an ko na kini sa dugay
nga panahon
56 anyos na ang milabay
sharog
di ko kamaong molingaw
sa akong kaugalingon

unsaon ba, aber, pangutan-a
ko kay ako kang tubagon

ingon ani: no expectations lang
take things as they are

pananglitan sa sayong buntag
kon gutmon ko
pwes ako ang maglung-ag
magluto sa itlog
maghimo og kape

kon natulog ka pa
wa koy labot
kon tapulan ka
imo ra na
kon hugawan ka
aw imo ra pod gihapon ka
na

i do my own thing
no expectation balikon ko
no expectations kay og paaboton ta
ka

magutman ko
malubong kos kabaho
matabunan kos imong kahugawan

i am an island
i am a rock

maoy imong libak bahin nako
i dont really mind

i've studied life so well
and now i am having it to the fullest

walay gahi nga pan sa init nga kape
walay modaog-daog kon walay magpadaugdaog

on the positive side of life
oh well, life is beautiful my dear
my life is beautiful my dear

this is my life
and for God's sake i am living it.

ang imong problema
imo ra pod na

ayaw palihog ipasa sa ako.

daghan pa kog buhaton
daghang pa kong sulaton
daghan pa kog laag nga wala mahuman
gani ang uban
wala pa man nasugdan

gaulan sa gawas
busa di pa ko molakaw
kon magyawyaw ka diha
aw, yawyaw lang
kay kining akong dunggan
nakaprogram na
sa huni sa mga kalanggaman

no problem.
keep talking.

i am focused.
diri.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?