3/31/2015

ang uwak og ako

bisan kanus-a wala magsumpay ang
atong mga kamot diha sa atong mga tudlo
sama sa mga kadena

de amor

nga nagkatay diha sa mga lig-on nga
labat sa kilid sa balay

pahulayan

sa mga gusto na usab nga milalin
ning kalibotan nga siging gatuyok gatuyok
mobiya mobiya

apan wala gihapon mogikan

para asa ka ba nyor? paingon ko didto.

didtong lugara nga wala ko pa maabti
apan akong nadamgohan pipila na kaadlaw

samtang

nagsalimuang ako sa akong mga pangandoy
nga bisan og matuman
kanunayng mag-ingon lang gihapon kanako nga

kulang, kulang, kulang pa gihapon nahisama
sa usa ka itom nga uwak sa kilid sa
palwa sa lubi atubangan sa bintana sa akong
balay

nga mitutok kanako
nga morag miingon, ugma puhon masumbalik
kanimo ang nahitabo kanako

bun-on akog bato sa mga bata
maot ang ilang pag-tan-aw kanako
usa ako ka sambingay sa tumang kalaog

unya walay nasayod kon asa ako
nagpuyo
kon aduna ba akoy mga pispis
og kon unsa ang itsura
sa akong salag.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?