3/30/2015

pagsalig

sa gilawalawaan mong mga

mata gisulayan kog tudlo ang ganghaan

sa simod sa akong baba


morag nahadlok ka

kay wa pa sukad naadtoan kadtong lugara

oo, nadungog lang


apan akong gihawiran ang duha mo ka

mga kamot

dayon nakog ingon, "ayaw kabalaka

pag-abot mos pultahan

moabli kini unya dunay mosugat nimo

aron kuyugan ka

sa sangpotanan natong tanan


malinawon na kanang lugara

wala na ang mga kaguliyang

dayog ingon nako, "dili ba mao man

kana ang imong gipangandoy?"


...

balikan ko na kini karon

gipaabot ko ang lawalawa nga mosulod sa

akong kalimutaw

ako ang mopasalig sa akong kaugalingon

aron kon magkita kita didto

dili mo ako pagasudyaan


wala ako mahadlok

andam sa kanunay ang akong mga bukton

sa pagsugat nimo

andam ang akong mga kamot

sa pag-abri na usa niining pultahan

wa ko na paabota nga ako pagatagboon

ni bisan kinsa


tungod kay sama kanimo

misalig ako

sa wala ko pa naadtoan

sa wala ko pa nakita masukad


oo, nadungog ko lang

ug igo na kana alang kanako



No comments :

Post a Comment

Lami ba?